27. 2. 2017

Vliv a síla Instagramu


Ahoj přátelé,

dnešní video bude opravdu spíše povídací a dlouhé, takže kdo si chce promluvit se mnou na téma Instagram život, jeho vlivu na nás a jak jsem to měla já, pohodlně se usaďte a můžete poslouchat. Poprosím vás, jestli alespoň jednou při poslechu kývnete a řeknete si, že jste to měli stejně, máte to stejně, zkuste se zamyslet a nechat mi dole komentář o tom, jestli si myslíte, zda-li je to dobře, špatně a jak/jestli to chcete změnit. 




Téma vlivu Instagramu a závislost na sluníčkových profilech, dokonalém životě, je něco co mě již delší dobu zajímá. Shlédla jsem na toto téma již velkou spoustu dokumentů, přečetla mnoho materiálu a přesto mi někdo chyběl pohled ze vnitřního světa, od uživatele, popřípadě přímo blogera/youtubera. Tak jsem si ten pohled zkusila přímo na sobě, pozorovat své chování, své reakce. O tomto jsem se snažila ve zkratce mluvit v tomto videu. Snažím se o trochu reálný profil, nedokonalé fotky, co jsem rychle večer cvakla, protože jsem chtěla, tmavé nebo přesvícené momentky, ale právě v tu chvíli jsem se cítila fajn a chtěla se o fotku podělit, fotky v zašpiněném zrcadle, protože jsem ho nestihla umýt už týden, nebo jako v mém případě, plíseň na okně při fotce produktu, protože jsem s nadšením fotila mýdlo a nezamaskovala plíseň, se kterou bojuji už dlouhou dobu. 
Dnes přes všechnu techniku lidé zapomínají na ,,normální,, fotky, na lidskost fotek. Dokonale stylizují polohy svých nohou na krásném povlečení, konečně i na to je dnes spousta kurzů. Jedna fotka zabere půl hodiny aranžování, přesouvání a stylizace. A to se jedná o zmrzlinu, kterou sníte během další minuty po vyfocení. 

Apeluji tímto na větší lidskost a trochu té nedokonalosti na Instagramu. Ikdyž jsem markeťák a měla bych se vyznačovat spíše tím krásně stylizovaným profilem, ne, ten můj  takový nebude a neberte to tak, že se nezlepšuji a proto se tady obhajuji. Nikdy se nezavděčíte všem a hlavně si je nutné připustit hlavní myšlenku a to, zda-li je nutné vůbec chtít se zavděčit?


Vaše Bezega




1 komentář:

Prosím ve slušnosti ....